Thursday, August 18, 2011

kata hati.. hihi

ya Allah..
hati ini..
semakin hari semakin tersenyum melihat akan nikmat Ilahi..
kurniaan Ilahi..
pada diriku kemungkinan sangat bertuah pd yang memilikinya..
namun, mengapa hati ini mengatakan bukan aku..
bukan aku insan yang bertuah itu..
untuk mendapatkan yang terbaik..haruslah aku menjadi yang terbaik dahulu..
tidak semua yang diimpikan akan dapat digapai oleh diri ini..
insan kerdil yang tidak punya apa-apa..

namun, aku tetap berusaha..
sebagai seorang Muslim..
muslimah solehah insyaAllah..
dr segala ciri..termasuk sahsiah serta peribadi..
ku lakukan segalanya apa pun kerana Allah s.w.t.
insyaAllah..
bimbinglah hati ini ya Allah..
aku mohon..
jika itu yang terbaik untuk dirinya..
aku redha ya Allah..
aku terima akan segala ketentuan-Mu..

aku percaya mungkin yang lain lebih baik dari diri ini..
dan mungkin yang lain itu juga lebih baik untukku..
usaha tetap diteruskan ! 
mind set penting ! 
klu aku kate bole, bole punya ! 
dengan izin Allah s.w.t..
yang Maha Menentukan..


thank you,
^_^


No comments: