Friday, January 6, 2012

today is ! 6hb Jan 2012,

Alhamdulillah..
Masih diberi peluang serta kehidupan untuk hari ini..
Terima kasih ALLAH..

Ampunkan jua dosa-dosa ku yang tidak terhitung..
sebelum waktu ini..

hanya yang aku pinta..
ketenangan hati & fikiran ketika menjawab soalan2 dalam EXAM nanti,
ameennn...

my 1st paper, MINOR ! 
Perakaunan Awalan,
jam 3 petang, di SITC, kampus.

yang sukeeennyee..
hari ini aku berpakaian baju kurung,
colour ?
haruslah my favourite !
purple,
tapi, sama la dengan orang lain.
mcm mane?
hurm,
buat taktau ja.
itu baju kakakku yang punya dulu.
jadi daripada tak diguna, baek aku pakai kan?
so, sukee !
warna purple, jadi favourite colour since kakakku menikah !
her THEME , purple.
aku pun BAKAL, oke. 
AWAK, nak colour PURPLE jugak okey. :)

yess !
baru plan colour,
hahaha.
padahal takda calon.
hurm, sahabat2 ku mohon seribu kemaafan.
daoakan kejayaanku,
dunia & akhirat.
ameenn..

thanks !
semua yang bagi support,
FIZIKAL & MENTAL !

terutama rakan study yang jugak banyak ajar aku,
Marih Ulfah :)
dan jugak mereka.
:)
study week ni banyak ajar aku tentang sesuatu.
banyak membuka mata aku tentang sesuatu.
ingin berbicara namun tidak ku mampu.
hanya yang ku bisa menatap wajahmu.
dari kejauhan.

okey ! ,
GOT TO GO !
Assalamualaikum,
GOOD LUCK , !

No comments: