Monday, April 30, 2012

Kami Anak Malaysia :)

Kami Anak Malaysia (KAM1) -28 hingga 29 April 2012
program terakhir bersama keluarga jwtnkuasa makan kuat. hihi.
pasti ku kan merinduinya..
saat gelak tawa bersama,,

jika aku punya poket doraemon,
akan ku keluarkan mesin bagi menghentikan masa..
tapi..
sayangnya..aku hanya manusia biasa yang lemah tidak berkuasa..
mereka mengukir senyuman..
walaupun terkadang hati luka tercalar..
namun, kegembiraan > kesedihan..


anyway, nak cerita kejayaan aku & shbt2 yang suka wat lawak.HAHA
untuk program ini,aku, kucai &kuntum.
join pertandingan memasak tradisional. pada hari Ahad 29 April 2012.

nak bgtau kat suma. 
kami NAIB JUARA !!
tade rasuah2 juri okey. HIHI..
add hoc, aku dijemput join kumpulan masak si kucai & si kuntum..

kuntum & kucai..

dari mule masak sampai habeh masak..
macam2 kerenah mereka..
bila lelaki mula memasak di dapur..
haha..tahniah korang bedua !
terima kasih sbb ajak aku sekali masak..
aku nak join sebenanya..
tapi, tak reti masak..
ni pon, maen masak je. 
masak campakcampak!
ape2 pon korang terbaekkk...
hamper jangan lupa kongsi k!
saingan sangat HEBAT ya..

ini menu kami ! 

KARI CINTA KAMALA

mula-mula masuk, tade niat pun nak menang. HAHA. 
duk pk, segan weh, tak reti masak, org duk tengok pulak tuh.
haih, masak jela. apa yang ada. style aku masak, aku campak je. tak kesah apa org kate.
HAHAHA..

alhamdulillah..dapat tempat ke-2..dari 6 kumpulan..
terima kasih..

takkan ku lupa detik kenangan terindah bersama semua..

4 comments:

cik inaz_luqluq said...

gelagat2 korang buat aku tersenyum lau aku teringat,, tahniah sahabat2ku. :)

Cik Suriati said...

hahahahaha. tima kaseh !
suka lah petandingan masak2 nih.
bolehlah masuk lagi lepas neh.
^^v

senyum selalu k!
make it sweet memories!

Husairi Hanafi said...

terima kasih kepada peminat kami yg terus menerus menyokong kami..tanpa anda siapala Kucai..hehehe...andai kita terhenti di sini sue..pastikan ikatan kita tersambung di sana nanti..salam sahabat..=)

Cik Suriati said...

kasih diterima,,
siapalah kucai??
hahahahaa..

:)
insyaALLAH..
salam sahabat..
^^v