Saturday, May 12, 2012

bukan sempena HARI IBU :)

Ibu..


Aku lahir tanpa apa-apa.
Engkaulah yang mengajariku segalanya,
Membesarkanku dengan segala upaya,
Berharap aku kan jadi orang yang berguna..

Ketika..
Aku menangis dalam ketakutan..
Engkaulah yang menenangkanku..
Ketika..
Aku jatuh sakit..
Engkaulah yang selalu berda di sampingku..

Engkau..
Menegurku ketika aku salah..
Mengingatkanku ketika aku lupa..
Menghiburkanku ketika aku sedih..
Menyembuhkanku ketika aku terluka..

Kini..
Aku telah dewasa..
Berusaha mengejar dan meraih cita-cita..
Berharap kan menjadi orang yanmg berguna..
Demi mewujudkn harapan dan impian keluarga..


TERIMA KASIH IBU..
Engkaulah segalanya bagiku..
tanpamu kini aku bukanlah apa-apa..

Kasihmu padaku tidak akan terbalas sepanjang masa..



i miss you, IBU..

 

MAK, rindulah..


rindu kat semua..
bukan sempena HARI IBU yang dalam kalendar..
hati memang meronta dah nak balik..
cuma tak dapat nak balik..

Semoga ALLAH melindungi pakcik yang sedang berda di dalam ICU kini.
Semoga ALLAH mengurangkan rasa sakitnya..
Semoga ALLAH memberi kesedaran terhadap anak-anaknya..
SAKIT itu UJIAN ALLAH yang hadir
sebagai peringatan buat diri kita..

Ameenn..

kalau nak diikutkan perasaan..
memang menangis dah..
tapi, takda guna..
buang airmata..
ubat rindu call mak..
:)


mak, jaga diri..
terima kasih ALLAH jagakan mak untuk saya..
:)

No comments: