Tuesday, October 9, 2012

Heartless.. HAHA

Happy?

Yeke?

Suke?

Yeke?

HAHAHA

Alhamdulillah..
kadang-kadang aku rasa perasaan ni buat aku tersenyum..
biarpun tiada siapa yang tahu..
hanya Tuhan saja yang tahu perasaanku..


kehadirannya,
membuat aku tersenyum..
membuat aku tertanya-tanya..
membuat aku keliru..
membuat aku pelik..                                        
membuat aku bingung..
membuat aku suke..
membuat aku benci..
membuat aku geram..

namun,
semuanya hanyalah mimpi..
mungkin ianya menjadi kenangan..
kenangan yang akan ku simpan buat selamanya..
kerna ku tahu dia bukan milikku..

perasaan ini..
hanyalah sia-sia..
aku tahu..
aku hanya mampu berdoa..
terus berdoa..
agar dipertemukan dengan dia yang menerima diri aku seadanya..

ku perlu perkukuhkan cintaku terhadap-NYA dahulu..
kerna hati ini terlalu rapuh & terkadang lemah apabila ujian datang menduga..

ALLAH..
keluarkan perasaan ini dalam hatiku..

No comments: