Sunday, November 4, 2012

anger, anger, anger.

adakah aku tidak cukup menghargai sehinggakan aku merasai tidak dihargai

sungguh kejamnya dirimu
mengkhianati cinta yang tersemat di jiwa

aish, lirik lagu je tu.

penuh dengan drama kehidupan ni kan?

hanya lakonan semata-mata

namun, itulah lumrah kehidupan..
kadang-kadang rasa ingin dihargai itu ada,
sekiranya tidak mampu untuk membalas budi, dikenang budi itu pun sudah lebih dari cukup..
ALLAH..

aku berusaha untuk tidak meletakkan harapan pada CIPTAANNYA, namun aku berusaha untuk meletakkan harapan pada PENCIPTANYA..

perjalanan hari ini memberikan aku sesuatu.

pergi dengan sesuatu.
pulang dengan sesuatu.
cuaca redup seolah-olah mengiringi perjalanan ini.

___________________________________________________________________



TERKAKU SEKETIKA.

namun, itulah yang harus disampaikan.
dikongsikan.
ingin sekali memberi.
namun sayang seperti tidak ingin menerima.
seperti ingin menguji kesempurnaan hamba ALLAH yang dilahirkan sejak azali di atas muka bumi ALLAH ini tidak sempurna, namun bersyukur dikurniakan NIKMAT yang ada.

sempurna, hanya ALLAH sahaja.
mungkin ianya hanya mainan kata-kata, namun dengan kata-kata jugalah bisa menjadi senjata yang merosakkan kasih yang tercipta.



THINK BEFORE YOU ACT.



THINK??

ACT WHAT YOU LIKE BUT PLEASE CARE OF THE OTHERS FEELING & HEART.

Alhamdulillah, ALLAH temukan aku, kau & dia.



mungkin jalan cerita aku, kau & dia ini terlalu rumit serta penuh dengan onak duri yang perlu ditempuhi.


ya, ini benar.



sekian.






No comments: