Saturday, May 14, 2011

inai di jari..

kehkehkeh..
hari ini inai melekat di jariku...kelima-lima jariku bertakhtakan inai..

maluu,,!!
hehehe..
takde ape meanings OKE..
just sukasuka..
pagi tadi KAMI,
kak Lai, Intan, dan saya..
pergi ke klinik dan check lebam darah beku dalam jari kaki kami, Intan dan Saya.
jadi, doktor kata elok lagi kuku ni..pakai inai ja kt kuku tuh,,,
HEHEHEHEE...
saya memang dah lama berhajat nak pakai inai !
akhirnya..kini pasti !
HAHAHAA...
belilah inai kat Pekan..

tapi, Puan kesayangan kami tak bagi pakai inai tu kuku jari kaki kami..
so, nanti baru Puan bagi inai daun..
jadi ?
kami pakai inai tu kat jarijemari kedua-dua belah tangan kami !!!
hasilnya...
kehkehkeh...amacam ?

kaler takbape cantek kan...
hehehe...
OKE, sampai sini ja.
Intan Nurazlin Azman..
kita dah berinai..
Salam sayang dr saya,

4 comments:

alif haris said...

nape jari lebam .. gado ke ? haha

Suria said...

hahahaha..tadela...
tak lebam..
hehe..

inai tu gelap sgt2...
:)

izzaidah mohtadi said...

amboi syg syg aku dh berinai .

Suria said...

hehehehee.....

lawa kan ? kan ?

kah3x..