Tuesday, January 1, 2013

Special for you , comel :)

speechless.
wordless.
meaningless.
heartless.
macam-macam lah less.
dah buat kesilapan besar. malu. segan.
dengan ALLAH terutamanya.
dengan semua.
takpe, ambik masa. perbaiki. 
TAMAT.
________________________________________________________
MULA.
semoga dengan pemberian saya yang tak seberapa dapat menggembirakan awak wahai teman.
amik dr FB awak. maaf. :)
2 Januari 1991. kelahiran bayi yang paling comel.

bapanya Samsudin. namanya Nurul Hanis. ibunya, ermm. maaf hanis. saya taktau. saya mengaku.

nanti saya explore lagi tentang awak ya.

now, 2 Januari 2013.

22 years old already sayang.
SEMOGA ALLAH MEMBERKATIMU.
Aminn ya Rabb.
sajenakbagitau : saya masih muda. baru 21 tahun. HEHE.
hope you are happy. good luck untuk esok ! 
i LOVE you.

No comments: