Thursday, March 27, 2014

Aku Bukan Perampas

Bukan tersentap dengan kata - kata sahabat.


Malah Mempertahankan. 'Aku Bukan Perampas'


Bukan mengundur diri. kerana tidak penah wujud sesuatu antara kami.

Tidak memberi peluang kerana sudah mengerti sememangnya ruang itu hanya untuk dia.

Tidak mahu dia merasa apa yang pernah aku rasakan.

Kerana aku juga punya perasaan seperti dia.

Ku doakan agar engkau bahagia bersamanya.

Namun engkau tetap seorang sahabat. 

Engkau masih ada dalam kenangan yang takkan pernah terhapus di dalam kotak memori SAHABAT.




Buangbelakang(throwback)

Dulu dirindui, sekarang dihargai.

Andai dapat kundurkan masa.

Tidak akan ku biarkan ianya dilukai. 

28032014




INA IM






4 comments:

Husairi Hanafi said...

bukan ku tak sudi kasih..untuk bersama bercinta lagi...(lagu iklim ni bukan ku tak sudi) kih3

Suriati Mohd Khormain said...

HAHAHAHA.

kerna antara kita tidak sehaluan lagi.

maafkan diriku..

kau ni..

Husairi Hanafi said...

Owh....jaring aku ye di blog..hahaha..no tu..no akaun bank la..bukan waktu atau masa.wakaka..

Suriati Mohd Khormain said...

wakakaka. iye. kee. macam kurang percaye jee. dah lame tak menjaring kan. ape salahnye. HEHE.