Wednesday, April 30, 2014

"Crush" ??


nah, ku fikirkan inilah 'crush' yang mereka bicarakan.

eh, Assalamualaikum.

Crush. Ape tu?

Hadoi, mungkin aku bukan kelahiran 2000 +++

Aku adalah kelahiran 1990 +++

Itulah perbezaan. mungkin.

Pertama kali dengar word 'crush', di sekolah menengah, masa praktikal tahun lepas. 

tadi tanya kawan. 'crush' tu ape. secret admire ke. ape ke.

rupanya, 'crush' tu macam ala ala EX - Bekas - Crush (remuk) (pecah) (break up)

kot.. kan. oh, baru ku tahu.

HAHAHA.

Nice.

lepas tu terbace status seseorang di suatu laman sosial. beliau merindukan crush nya. 

hah???
okay, lepas tu. 

Nak tuju lagu kepada mereka mereka lah yang crush ke ape ke kat luar sane. HAHA.

Apa aku telah lakukan
Kesalahan yang mendalam
Sampai hati kau lakukan itu

Kali ini ku tak bisa
Menerima kenyataan
Kau tak setia lagi padaku

Aku patah hati
Sungguh - sungguh aku patah hati
Kernamu

Kali ini ku tak bisa
Menerima kenyataan
Kau tak lagi setia padaku oh

Aku patah hati
Sungguh - sungguh aku patah hati
Kerna mu

Kali ini ku tak bisa
Menerima kenyataan
Kau tak lagi setia padaku

Aku patah hati
Sungguh - sungguh aku patah hati
Kerna mu

Aku akan pergi kerna kamu
Terlanjur menyakiti hati ku
oohhh..

Aku patah hati
Sungguh - sungguh aku patah hati
Kerna mu
oohh...

Aku akan pergi kerna kamu
Terlanjur menyakiti
Hati ku patah hati
Hati ku patah hati



No comments: