Sunday, April 13, 2014

throwback.

Mak : lepas nih tak jumpa dah lah ye dengan dia.

Aku : hah? dia ? sape mak ?

Mak : alaa.. dia..

Aku : hah? mak nih.. yelah, tak jumpe dah. nak habis dah mak. 

Mak : takpelah, doa. mungkin lepas ni jumpe lagi. mane tahu die yang datang nanti lepas ko habeh belajar. 
*sambil senyum senyum 

Aku : hah, sudah. mak nih. janganlah mak. kata - kata mak tu doa tau.

Mak : eh, ape salahnya. tak salah kan.

Aku : okay mak. kite nak masak ape arini?

Mak : masak je ape ape. mak tak kisah. yang penting  sayur buat Umairah makan.

memang mak suke topik ni. tapi, kenyataannya, aku yang suke lari daripada topik ni.
biaq lah kak & abg yang happykan mak dengan cucu - cucu dulu. 
spent time dulu dengan mak boleh. mak niii... 

Misi sekarang, tak sabaq nak habeh belajaq ~! 

Then, keja. cekgu ganti ka cekgu tuisyen?

pilih nak yang mana?

Mak ni memang bagi 'green light', tapi anak mak ni takleh nak jalan lagi. HAHAH. sebab baru dapat 'lesen'. kene tunggu habeh tempoh lesen dua tahun dulu.

selamat malam mak.

Love You.

:)


No comments: