Saturday, April 23, 2011

incik calculus..

Bismillah...

Assalamua'laikum..

Siti Asilah..Saranghae..** atas paksaan diri dia untuk menaip ayat ni dlm blog aku. HAHAHA

heee...ni la..Siti Asilah abdul rahman..

stury pasal incik kalkulus telebey OKE !

muahaha..
gumbira kah ? EXAM td !
23 April 2011, dewan SITC..

Alhamdulillah..
Tawakal..
dah usaha kn ? so, doa & berserah..


Advanced calculus..
saya sebenanye..gembira sbb saya dah paham awak..
walaopun tak sume saya dapat paham diri awak dgn sepenohnya..
tapi, gembira sbb saya belajar paham awak..ikhlas untuk paham awak..
saya harap sangatsangat keberkatan dari Allah s.w.t dalam setiap ILMU yang saya cuba untok carik dalam dunia ni..
inshaallah..
selain itu...
saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua rakan-rakan && pensyarah, EN.NORAZMAN BIN ARBIN..
banyak dah tunjuk ajar saya ! 
especially, nak dokat exam calculus ari tu..

MEREKA banyak bantu saya & bersabar dengan setiap kerenah saya..
al MAKLUM lah..saya ni lambat cket nak paham..
HEHE..
terutama izzaidah mohtadi..dye sgt stress mungkin, HEHE..
disebabkan INCIK KALKULUS jua..
menyerlahkan bakatnya dalam nyanyian..
meriah suda bilik KAMI !!!

kehadiran nurul shafinaz rosli memeriahkan lagi bilik KAMI..
HUHU..Alhamdulillah..
bersyukur kerana ade MEREKA..
mereka tunjuk ajar saya..
dan TERIMA kasih ats AYAM percik itu jeda ! nanti saya bayau oke,

inilah MEREKA..


kanan = izzaidah mohtadi
kiri = nurul shafinaz rosli

Alhamdulillah..dpt pon, jawab soalan2 awak..
cume tak sume saya dpt jawab..
&& tak semestinya yang saya jawab tu betul kan ??
tape..keputusan tu sume belakang cita.
skang, FOKUS ! 
next paper..

puan Aljabar Linear...
tunggu saya !!!!

Salawat,

wassalam..







No comments: