Wednesday, April 20, 2011

kembali pulang..

bismillah..
assalamua'alaikum,

kekasih y dulu hilang..kini kembali pulang..
kekasih y dulu hilang..
muahaha..
merapu !
ingat pesan dye, jangan merapu ya kat cni..
HAHA..

amek kau,
betapa gumbira hati BETA..
dan sedih hati BETA..
KEMBALI ke rumah..
and NOW ! di kolej suda bha...

hurm,
betapa lame aku tak balek umah..
atas sbb2 yang tak dpt dielakkan..
tape..
akhirnya, ahad ari tu aku balik..
mak tu rindu sgt, tapi taknak ckp..
nak suh aku balik, 
tapi ? 
aku sibuk sangat...
sedih kot ! bile kakak ckp mak nak aku balik, cume tak tecakap jer. 
HUHU..
sy mengambil langkah drastik untok pulang ke rumah !
akhirnya..sampai jua ke rumah..
Alhamdulillah...
tapi, tu ah.. kat umah konfem  !! memang tak belajo..

tambahan pule, aku duk EXAM skang..
tapi, tape ! aku berkorban ! 
HAHAHA.

astro tu tayang drama byk sangat..
takleh tahan weh !
HEHE..
apelagi..AKU la y kawal remote control tv  ! muahahaha..
since aku balik mak tak de tanye pon bile nak balik kolej balik..
aku cite psl krsus akn dtg pon, mak diam jer..
HURM..
da phm kan ??
so, ak diam jer..
taknak mak sedih ! !!!
tapi, upenya byk ag yang buat mak aku sedih..
AKU pon, tegur org..takmarah. LAST2...aku yang nanges..
HAIH..
payah2..hati ni lembut sangat,,
yaAllah...hamba-Mu ini mmg tak lari dr ujian yang ade yaAllah..
yaAllah..yaRahman..ya Rahim..
berikan ketabahan pd ibuku, lindungi seluruh ahli keluargaku..



MAK !
 i LOVE u,SO much !!!!


siyesly,,
aku sayang mak aku..mak paham aku..
aku taknak org wat mak aku sedih..
aku ni pon, ya Allah..
sedih kott !!!!!!
mak tuh...
tapela, y penting, kite doa jer skang ya..
inshaallah..
dipermudahkan segala urusan mak aku..
may Allah bless u, mom & my Family !!!!

Alhamdulillah..
ats segala nikmat yang telah dan masih dipinjamkan oleh Allah kepada kami sekeluarga..

SO, aku akan tetap terus berjuang !!!!!
untuk next Final paper !
pray for me, mak. 


mak...

sekian, wassalam..

salawat,

4 comments:

TheChekJah said...

fighting!! la tahzan...

Suria said...

thank you, chek jah !!!!!
pray for me...

May Allah bless u, sahabat..
:)

Jalan Kembara said...

caiyok2 su!!!

Suria said...

terima kasih, kamal !!
doakan ya..

May Allah bless u, kamal..
(^_^)