Saturday, April 16, 2011

ouh, EXAM.

Bismillah...

Assalamua'alaikum..
16 April 2011,
1st day, Final EXAM in SEMESTER 2 kt U.P.S.I..
ouch ! 
hurm, aku telah berusaha sedaya upaya aku..
and itulah bakal diketahui hasilnya nanti..
wallahua'alam..
inshaallah..
tawakaltu AlaAllah...
aku sangat berserah..usaha sudah..buat pun sudah..
sekarang tawakal..
inshaallah..
bkn mahu kn ape2 cume kejayaan atas hasil usaha aku..
1st paper, Discrete Mathematics..at proton City..
hurm, then td pas abeh exam pi solat kat surau..
turun2 je kt bawah nengok tade bas da !.
muahahahaha..
tu laaa...taktau pun bas tu sekali ka dua kali ka dye mai amek student2..
SO, inisiatif ? tepon lecturer yang paling saya sayang ! paling sempoi !!! 
atas jasa baiknya... 
Alhamdulillah..kami selamat tiba di Kolej Harun Aminurrashid..

Inshaallah..
dalam 23 April 2011..
paper kedua aku..
Advanced calculus..
pehhh !!!!! paper paling paling 'seronok' !!!!!!!
aku usaha usaha && terus berusaha !!!!
sahabat sahabat...doakan saya...


ya Allah..
ya Rahman..ya Rahim..
berikan hamba-Mu ini ketabahan dalam menghadapi ujian sepanjang bergelar sebagai seorang pelajar..
berikan ketenangan hati dan Fikiran dalam menjawab soalan ketika di dalam dewan peperiksaan..
Lindungi kedua ibubapaku ya Allah...

ya Allah..
Rahmatilah kedua ibubapaku, seluruh ahli keluargaku..
sahabat sahabat seperjuanganku di sini..
Rahmatilah bakal pemimpin keluarga ku, serta ahli keluarganya..
berkatilah setiap ILMU yang telah dipelajari..
alhamdulillah..terima kasih atas segla nikmat yang telah dikurniakan kepada ku ..
Ameenn...

Salawat,
Allahumma Solli A'la Muhammad Wa'ali Muhammad..

Wassalam..

No comments: