Wednesday, July 20, 2011

lemahnya Aku..

kecewa terhadap diriku..
aku tidak mampu untuk membantu dalam membina kekuatan dalam dirinya
adakah aku yang bersalah?

rasa kasih dan sayang terhadap dirinya menguasai diriku
aku tahu dirinya sangat memerlukan aku
aku lemah tanpanya
tapi tidak sesekali akan aku curahkan rasa itu
di hadapanmu
jua mereka

tanpa dirimu
aku berusaha untuk kuat
tika dan waktu ini
dan terus cuba membina kekuatan yang sama untuk dirimu

aku tahu 
engkau seorang yang kuat
engkau umpama lilin yang sedang membakar
Allah sentiasa bersamamu
selagi aku masih bernafas
akan aku 
selalu berada disampingmu
menatap matamu
merindui senyuman dan gelak tawamu
berusaha mengukir senyuman di bibirmu
tiap saat
tiap detik

tidak akan aku relakan dirimu pergi
jauh dariku
dari mereka
kerana engkau juga salah satu kekuatanku
kekuatan mereka
dalam segala yang berlaku saat ini

ya Allah
Pinjamkan kekuatan-Mu
Aku mohon...


maafkan diri ini..
sekiranya tidak dapat memberi kekuatan yang diperlukan
pada waktu dan tika ini
.......
i need ur hug...

Aku menyayangimu kerana Allah..
sungguh Aku terlalu merinduimu..
tidak tahu lagi kemana harus ku luahkan

terus tersenyum

  olways be there for you,
inshaallah...
i'll come to you..
please..
don't leave me ...


No comments: