Wednesday, June 15, 2011

panjatkan kesyukuran.

kehadiranmu membawa seribu sinar

walaupun ianya masih dalam jangka masa yang tidak lama

namun, kau membawa sejuta kebahagiaan di dalam kehidupanku

engkau bakal menetap di dalam diari hidupku buat selamanya

hingga ke hujung nyawaku


samasama kita berusaha memikul amanah yang dipertanggungjawabkan

berusaha mencapai cita yang satu

ku doakan agar kau tabah sentiasa

melalui segala onak dan duri

terima kasih atas segala sokongan padu yang tidak putus darimu sejak mengenali diriku ini

bangga aku terhadap ketabahan hatimu

kekuatan dirimu mengukir senyuman di bibirku

kemanisan wajahmu menenangkan hatiku

senyumanmu tika celik mataku di pagi hari

memekarkan bungabunga di hatiku

aku sedih sekiranya aku kehilanganmu

ya Allah , semoga Allah sentiasa merahmati dirimu.

ya Allah , semoga Allah sentiasa melindungi dirimu walau di mana jua kau berada.

sungguh, terlalu sayangkan dirimu.

Siti Zulaidah bt Salsidu

Intan Nurazlin Azman

serta sahabat sahabatku yang lain..** nak taip, ramai sangat. takut tak muat. :)


mohon maaf , 10 jari disusun , maaf dipinta , sepanjang perkenalan kita.

silap kata , terkasar bicara , terkasar perbuatanku.

terima kasih atasa segala nasihat nasihat yang seringkali diberikan pada diriku


setiap kali aku alpa

aku degil

aku malas

aku menangis

HAHA.

Intan Nurazlin Azman

INTAN y besa. saya yang kecik. HAHAHA. * juz kidding !

keh keh keh

dgn dia ni ?

gua suka carik pasal

HAHA

soerang yang setia

wah gitu  !

salah seorang dr pendengar dan pencerita yang terbaik !

aku selalu mendoakan kebahagiaan dirimu

aku berusaha untuk memberikan jalan yang terbaik utk menjernihkan keadaan yang berlaku

terima kasih ats sokongan kamu jua


sentiasa berada disampingku

tika duka terutama gembiraku !

hahahaha. 

samasamalah KITA.

Biro Kebajikan & Perkhidmatan 

Biro Blok Kediaman

Biro Penginapan & Kemasyarakatan

JMK KHAR 2011/2012

 " Meneraju Ketrampilan Unggul "

Entry ini bukanlah bermaksud saya melupakan sahabat-sahabat saya yang pernah saya kenali sebelum ini dan tatkala ini.

tetapi, saya sangat menghargai semua sahabatsahabat saya.

maaf sekiranya ada yang tersinggung.

sukar untuk menjaga hati semua orang.

MAAF..

saya sayang awak berdua !


KIRI : Intan Nurazlin Azman
KANAN : Siti Zulaidah Salsidu


** saya berusaha untuk tidak mensia-siakan sahabat yang telah sudi menerima saya sebagai sahabat.

erti sahabat tersangat mendalam.

tika duka terutamanya, sahabat.

tika suka, siapalah aku.

terima kasih, mereka yang bergelar sahabat dan menggelar siriku sebagai sahabat.

THE END.
CINTA saya pun untuk persahabatan saya. :)

salam sayang ,

sentiasa mendoakan sahabat2 ku.

walau jauh di mata dekat dihati.
(^_^)

4 comments:

cucu umie said...

pershbtn akan amat indah apbila saling hormat-menghormati disamping saling ingt-mengigati kearah kebaikan.. hehe

semoga berjaya shbat ku...

luqluq ^_^ said...

awak..

terima kasih.. :'(

Suria said...

cucu umie : yess...betul ! sangat betul !
hm, yg tu paling penting kan, saling hormat menghormati dan ingat mengingati ke arah kebaikan. :)
tenkiu !
^_^v

Suria said...

miss luqluq : awak, terima kasih. :P

hehehe..
sesamekaseh..

terima kasih jua !
^_^