Friday, June 17, 2011

ujian kan ? tabah ya, suriati.

 ce check hati saya sekarang mcm mane ?

hati kamu tentu lagi bersabar dgn sikap ini yang terlalu ...  arrghh !!!!

maaf tak dpt penuhi hasrat kamu..

TABAH ya,
ALL is Well..


ternyata ianya suatu yang teramat berat..
ya Allah..
aku pikul kerana-Mu ya Allah..
aku tahu Allah menguji hamba-Nya
tidak melebihi batas kemampuannya..

YA
segalanya adalah kesilapanku..
it's okey, it will be FINE..
i'll try my BEST to follow IT..

( Giving Up Doesn't Always Mean u're Weak !! Sometimes it Just Means Ur Strong Enough to Let Go )



at da same time..
kerisauan tahap tinggi sangat dah nih..
mak kat umah..
akak lagi..
adik lagi..

bunga jugak menangis...
mak nak jage ayah..
ayah..
ya Allah..yang aku pinta,,
berikan kesihatan yang baik buat ibubapaku..
ameenn..
pinjamkan kekuatan-Mu ya Allah buat ayahku..


...HIDUP ini susah kita nak DUGA..kadangkala kita rase DEKAT dgn SESEORANG tu,tapi sebenarnya JAUH, walaupun kita dapat GENGGAM TANGAN dia, belum tentu HATI dia dapat kita SELAMI, mungkin kita bole buat dia KETAWA tapi kita tidak tahu apa maknanya SENYUMANNYA. Bila dia MENANGIS, kita sangka kita dapat MEMUJUKNYA..walhal kehadiran kita TAK LANGSUNG DISENANGI..Rencah dunia..kita takkan tahu siapa KAWAN dan siapa LAWAN sehingga sampai saat kita JATUH TERSUNGKUR adakah tangan DIHULURKAN atau kita DITINGGALKAN...





SEMOGA ALLAH MERAHMATI KITA SEMUA...

ameenn..


salam ukhwah,

6 comments:

cik mawar bbungo.. said...

ameen..:)

shopping2u said...

nice entri..sgt2 berguna tuk semua ..Amen, LA Tahzan ngn stiap dugaan !

Suria said...

cik mawar bebungo : ameenn..
:)
tima kaseh...
^_^v

Suria said...

shopping2u :
salam,
tenkiu very much !
^_^

yup, La tahzan..
:)

mencari penguat semangat..
:)

luqluq ^_^ said...

ohh sahabatkuu...
don't be sad!
ALL IS WELL ..
SMILEEEEEEEEEE..... :)

Suria said...

inshaallah....

keh keh keh...

love u ! !!!!

sahabatku !!!!

tenkiu !!!!!

^_^v