Tuesday, June 14, 2011

petama kali ! and i love it !!

dimulakan dgn bismillahirrahmanirrahim..

pangkor !
here, i come  !
yess..
6 Jun sampai 10 Jun 2011.
tarikh y sgt memberi ILMU uat aku dan sahabat2 yang lain dalam menjalankan tanggungjawab serta amanah yang digalas !
best ! best ! sangat best !
tapi, dlm suka tentu ada dukanya kan ?
bukan beduka nape, just will missing our mantan JMK 2010/2011.
or NOT MANTAN, but EX..
hehe..
whatever is, i love.them so much !
merekalah yang terbaik !

JMK KHAR 2010/2011

dan kami di sidang 2011/2012 akan terus cube utk jadi yang terbaik jua !
doakan kami ya, agar terus tabah !
terlalu banyak ilmu yang diberi, dan inshaallah akan dipraktikkan dlm kerja yang seterusnya..
paling tak dpt aku lupakan..
petame kali uh,
snorkeling..
then, naek bot..
keliling pulau..
bekayak kat laut kot !
peh, aku tak expect aku bole buat eh.

JMK KHAR 2011/2012

** sume tu ats sokongan sahabat2 
jugak and I LOVE THEM so much !
sayangnya, time kami snorkeling tade gambo.
tapi, tape. it will da best memories in my mind  !
 oke, aku sajikan dgn gambo2 sepanjang kursus kami yup !
6 dan 7 Jun 2011 di Kolej Harun Aminurrashid, UPSI..
8 hingga 10 Jun 2011, di Pangkor Village Beach Resort..





































the end,

JUTAAN TERIMA KASIH, buat JMK 2010/2011 !!!
mmuuahh !
:)

maybe : any Comments ?

No comments: