Saturday, November 5, 2011

berdoa..dan mule merindui..

Assalamualaikum......



gumbiranyaaa???
hahahahahahahaha..OPS, kurang sopan ya gelak macam tu...cube tutp mulut, tak elok orang tengok !
sebenarnya, aku baru perasan yang aku ni agak tabah jugak orangnnyer..
HAHAHA..
tade hal lah..
Tuhan Maha Mengetahui..
segala-galanya..
berkuasa atas segala setiap yang berlaku..
ujian mendatang...fuihhh...bepeluh peluh, sesak nafas, nak gugur jantung, macam macam lagi lahh..
menusuk ke dalam kalbu jantung hati ape organ y ade la kt dalam badan ni..
Alhamdulillah..
aku tetap bersyukur..
semua yang berlaku buruk baik ka, ade hikmah..
dun wori oke SURIATI !
mungkin aku bukan yang sempurna..
tapi, aku tetap doakan untuk kau yer...jauh disana..

baeklah..segala-galanya..
akan bermula kembali stabil semula...
HIHIHI..



oke, sekarang ni..nak cerita..
belum ape ape pon, aku dah mule merinduinya..detik tika bersamanya..


.
.
.
.
.
.

sekian kali tadi baru jer hantar..shithoh balek..dak paling garang, keh3x..

hihihi..
aku sedang merindui..

family JMK ku !


tak semua ade masa ni..
ade 28 orang ja..lagi bape ye? ag 5 orang..
hurm..itulah..klu tak cukup pun dh ase laen..
ni pon umah sunyi ja..

aku ingin bila ada, DIRASAI..aku jua ingin bila tiada tetap DIRASAI..

tinggai family cni..sebab nak balek jumpa family sana lak!
HAPPY, HAPPY, HAPPY !
tapi..ermm..insyaAllah..ayah mesti bole sehat kan..
doa banyak3 yer Su..
kawan2x, mohon doa kalian untuk ayah sy yg sedang berada di hsptl..
terima kasih..
harap Allah dapat kurangkan rasa sakit yg ayah aku tanggung selama ni..
aku kat cni, fokus study, maka kate fokus, fokus, jangan pk sangat OKE..
doa jer banyak, banyak, hari hari..
belaja betui3x..
mak tnggu noh ! cheq balek sok pagi.
HIHI..

maybe esok, balek teruih pi hospital..
rumah kedua mak, BAK kate mak, 'BANGLO',,
betingkat2x uhh..jangan men2..
mak mak..
sayang mak..hihi..

aku tak bole ya, bile mak aku nanges..aku pun teruih ler berlimpah limpah air mata nih..
sabar, sabar. AKU kena tabah !
semua tu uijan, dugaan yang mematangkan diri ni sebagai manusia..hamba-Nya y sangat lemah..
aku memang tak sempurna..tapi AKU cube untuk itu..

wallahua'lam..
wassalamua'laikum..



No comments: