Sunday, November 20, 2011

hati yang terjatuh !

HAHAHA..tajuk nak gempak.
.
.
.
.
.
.
Assalamualaikum,
&&
selamat pagi ! jam 3.25 pagi ! 21 November 2011..
tajuk tu mungkin sedikit sebanyak menggambarkan hati ini..
peristiwa lalu banyak memberi sesuatu..
sesuatu yang mungkin aku takkan pernah aku temukan jawapan disebaliknya..
jika ada, mungkin bukan kini waktunya..
namun, aku terus gagah melangkah !
gagah, perkasa demi keluarga tercinta, ilmu, serta sahabat2 tercinta..
mungkin entry ini agak kurang seronok, namun inilah yang ingin aku luahkan..tanpa menyentuh hati & perasaan mana-mana pihak..
takut untuk itu..
hati ini mungkin sudah tertutup rapat..
aku yakin..semua yang berlaku ade hikmah yang ingin diberikan..
baik untuknya, baik untukku..
insyaALLAH..
namun, bila hati ini terdetik. oke, satu detik ja, terus aku hentikan langkah itu. 
tidak berani melangkah lagi..
HAHAHA..
tetapi, aku tekad akan mendoakannya bertemu dengan pasangan yang lebih baik berbanding diri aku..
selalu..selalu..selalu..selagi aku masih berdaya menadah tangan untuk memohon..akan ku mohon kebahgiaan engkau bersamanya..



sekian,
wassalam..
selamat pagi !


No comments: