Friday, November 11, 2011

tersenyum~~~

oke, duduk diam2x semua..
Assalamualaikum,
ehem3x..
wah, saya sangat stabil ya buat masa sekarang..
ya Allah..
usahlah dibiarkan kegembiraan ini terlalu lama..
sehingga aku lalai mengingati-Mu..
ianya hanyalah mimpi..
mungkin..

sebagai sumber inspirasiku !
urmmm..

terima kasih, penghargaan buat sahabat2 yang terlibat dalam menjayakan program menstabilkan diri ini..
hihihi..
pagi tadi dalam tren, on the way pulang ke kolej tercinta..
duk termenung..tengok awan..
hurm, mengharap something happy will happen today..
lastly..tertido, HAHA..
terbaeklah !

alhamdulillah..mungkin bukan sesuatu yang perlu dibanggakan dan perlu digembirakan sangat2x..
namun ! saya tetap nak gembira jugak. hihi. sukesukesuke..
tapi, jgn terlampau suka ya..nanti lastly..nangis..
haaa..sape susah? diri sendiri jugak.mata ni jugak yang melimpah ruah air terjun..
HIHIHI..
takmau3x.kene beringat..kena perbaiki kelemahan diri..
itulah yang buat orang tak suka kamu tau su !
alhamdulillah ade sahabat yang meningatkan selalu..

okay, semua..selamat malam..
boleh melelapkan mata dengan senyuman..
senyuman yang menjadi kenangan buat hari ini..
sebelum tido, saya memaafkan semua buat hari ini..
dan kepada semua..saya mohon maaf..atas ketelanjuran kata-kata..kekasaran bahasa..

wallahua'alam..
with LOVE..

Assalamualaikum && selamat malam..

8 comments:

Cik Mawar Bbungo said...

ehem2..:)

Suriati Mohd Khormain said...

ehem3x..
HAHAHAHA..
tau ker???

Cik Mawar Bbungo said...

xtau pun buat2 taula..
nk wat cane..org tu x nk citer..ngeh2..:P
untungla..

Suriati Mohd Khormain said...

hahahaha..kejadian ni berlaku tadi time dlm bilik jmk..

HAHAHA..
kelaka sangat3x..
tak tahan gelak..
wniwmd..
mohon doakan yang terbaik buat saya ya,
HIHI..
nti awak mesti tau punyer..
kih3x..

sayang awak,
^_^

Cik Mawar Bbungo said...

xde hal la..
u deserve to smile dear.. oyeah2..

Suriati Mohd Khormain said...

kih3x..
tima kaseh awok..
hihi..

tersenyum2 ni mau tidur..
hahahaha..

u deserve it too !!

oyeah2 !

mEre HuMan Like Me said...

o yeh ~ o yeh
(-__-") happy tgk mmbr2 aq happy .

Suriati Mohd Khormain said...

HIHIHI..
tima kaseh !!
alhamdulillah..
^_^