Friday, October 28, 2011

MR.G datang pada MR. S..sedehnyer..

ASSALAMUALAIKUM..
SELAMAT PAGI..
^_^

OH, MR. S
mengapa dengan engkau ???
membuatkan diriku sukar untuk melelapkan mata..
setelah aku melepaskan..
namun masih tertinggal..
sakit yang tidak tertahan..
adakah MR. G hadir untuk melukakan engkau MR. S ??

OH, aku harus menahan segalanya..
aku tabah !
aku bangun, berdiri, berjalan.
gelak ketawa..
bergurau senda bersama sahabat yang memberikan semangat !
yang mengatakan supaya aku terus kuat ! dan jangan terlalu memanjakan engkau MR. S..

lantas..
aku bangun..
cuba meyelesaikan satu persatu tugas yang tertangguh..
sejak hari itu,
setibanya aku disini..
mungkin itulah penyebabnya MR. G datang dalam diriku..
banyak kemungkinan berlakunya MR. G hadir ke dlm hidup ku..
aku perlu bertemu dengan
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
doctor, mungkin..
bagi mengubati penyakit yang aku rasakan.
MR. G = gastrik

OH, MR. S = stomach
bersabarlah..
aku harap bukan gastrik..


haaa...tu lahh...
kesan dr bangun pagi,
TAK MAKAN APA-APA..
kecuali keropok sahaja.
dari kelantan.
dalam bilik JMK.
sampai jam 6.30 KOT, 
makan bubur.
malam masak nasi, masak sayur timun, goreng tauhu.
haaa...tak jaga lagi waktu makan..
sampai ke kepala dah kan saketnyer ?
ha, rasakan..
mesti mak marah kalau mak tau..
takpe, mak.
saya akan jaga diri saya !
insyaAllah..

kadang tu bukan ngade2 takmau makan..
cuma malas nak makan..
tade selera mungkin..
ngade ker ?
jangan kate ngade2..
dah owg tade selera..takkan nak marah..
nanti sedeh tau laa..
hihihi.

oke la, sampai sini ja nak cerita..
nak sambung buat kerje yang sepatutnya !

wallahua'alam,
salawat..
assalamualaikum,
semua !
pesanan KERAS !
.
.
MAKAN PADA WAKTU YANG BETUL !
JAGA PEMAKANAN ANDA..

No comments: