Tuesday, October 25, 2011

terharu..

OKE,
semua duduk diam diam.
stay jer,
jangan pegi mane-mane.
ada seorang sahabat saya,
gigih  !
menasihati saya,
sebesalah dia dengan saya,
sebab tengok saya menangis.
HAHA.
tahniah sahabat,
insyaAllah..
kita bakal bertemu di akhirat..
juga kekal di dunia..
TERIMA KASIH kerana bersama dan terus memberikan kata-kata positif buat saya !
alhamdulillah..
bersyukur akan hal itu..
bak kata clah, roommate saya yang sangat comel

su..ko kena yakin, 
bahwa ada insan yang akan hadir dalam diri ko..
dan buat masa sekarang dia sedang mempersiapkan dirinya ..
dari segala segi..
untuk memimpin ko..
ko kena yakin ! tunggu oke !
yang berlalu..biarkan ia berlalu..

miss LUQLUQ buat satu entry sedeh sangat !
terharu saya bace,
tak tipu ya.

kawan-kawan baca taw.
ini link BLOG miss intan !

amacam?
kalau tak terharu takpe.
mungkin anda takde feeling buat masa ni.
HIHI

terima kasih Intan Nurazlin Azman..
bila ditanya, jawapannya ialah bukan ini masanya..
untuk istilah pengganti..
i need such a LONG LONG time..

full OF love,
miss Susu..
FLying without Wings,
tO miss luQluQ..

may Allah bless you..and ur beloved family..
i'll pray ur happiness with ur PAKCIK CENDOL..
insyaAllah..kekal hingga ke akhir hayat..
dunia dan akhirat..


wallahua'alam,

4 comments:

cik inaz_luqluq said...

awak...jangan sedih2 lagi..saya xnak awk sedih..tq my dear.. :')

Cik Suriati said...

samesamekaseh..kaseh diterima..
^^

insyaAllah..takmau nanges2 dah. :)

~halawati~ said...

PAKCIK CENDOL?????
Apakah??

Cik Suriati said...

kuang3x..
klu bisa ku cerita'in.
HAHAHAHA.
nti su wat post sepesel tentang pakcik cendol.

^_^