Sunday, December 18, 2011

buat AWAK !

suprise menunggu di atas meja bilik??
ape yup?
hihi..
hanya si kecil yang comel yang tahu..
tima kaseh awak..
i love you too..
ramai yang sayang..
awak antara yang saya sayang,
saya sayang awak, eventhough kadang2 awak tak dapat bantu saya,
awak berikan saya kekuatan !
tima kaseh,,
awak hati2 ya kt sane..
jaga diri elok2,

saya menulis ni, awak mesti duduk hepi kat sane..
jangan nakal2 sangat taw !
saya dah rindu kt awak, mcm mane??
hurmm..
ape yang awak bg saya ye, tak sabar nak tau !
tapi saya tak berada kt sane lagi, di dunia lain lagi,
hihi.
tak sangka awak pergi dah malam tadi, maaf ya tak dapat tunjuk jalan yang betul malam tadi kt awak,
saya mamai malam tuu..hihi..
dah lena diulit mimpi..

thanks untuk kasih sayang awak, maafkan saya..
banyak melukakan hati awak..
saya buat yang mana saya termampu !
sebagai seorang kawan..
walaupun tak dapat jadi kawan yang baik untuk awak & semua di sekeliling saya..
saya mencuba..
namun, terkadang akhirnya saya jatuh, & gagal..
kemaafan dipohon..

alhamdulillah, bersama awak menjadi satu kenangan yang terindah uat saya..
saya sayang awak kerna ALLAH s.w.t..
harap awak macam tu jugak.. hihi.
insyaALLAH..
awak mesty kuat taw !!!
selagi saya mampu, saya akan terus sokong awak!!
love you, comel..


^_^

No comments: