Sunday, December 18, 2011

Pagi yang INDAH !!

aku dikejut subuh !
suri..bangun..subuh..
alhamdulillah..syukur ke hadrat Ilahi..
dipanjangkan umur..
hingga ke hari ini..
18 December 2011..

terima kasih sayang..
sebab belikan sarapan pagi untuk saya,
dah lame tak rase macam ni..
sarapan same2..yang ade pun, setahun yang lalu..dengan awak..
love you so much..

harap awak sayang saya jugak kerana ALLAH s.w.t.
maafkan saya sekiranya  awak ade mengalirkan airmata kerana saya..
sebenarnya rindukan setahun yang lalu, mase awak semua buat suprise untuk saya..
terima kasih sangat2, hanya ALLAH yang dapat membalas jasa kalian..

saya sayang awak kerana ALLAH..
thanks a lot, love you so much !
tapi, maybe awak lupa hari ni hari ape, saya tak kesah..
alhamdulillah !

sekarang, mungkin  dah terjawab soalan malam tadi kan clah??
hihi.



thanks semua..
maaf ats kesilapan yang lalu hingga kini..
maaf tak dapat besame semua..

thanks clah. kak sue, jeda, finaz.
may ALLAH bless ol of you..thanks untuk setahun yang lalu..




untuk saat ini, terhenti..
i love you all..
kemaafan dipinta ats ketelanjuran sikap serta kata-kata dari diriku..
thanks a lot more, clah, jeda, finaz, & kak sue..
Alhamdulillah..
^_^

may ALLAH bless ol of you, dunia & akhirat..

No comments: