Thursday, December 15, 2011

Jauh..

JAUH..
tajuk lagu ni kene semalam dengan apa aku rasa.
HAHAHA
rasa nak pergi jauh dari sini.
balek kampung pun bukan.
rasa nak pergi dan duduk kat tempat yang takde orang pon kenal aku.
takde orang tau pasal aku.
mula la aku bayangkan tepi pantai.
laut..
yang sangat bole menenangkan fikiran..
tempat pertama adalah dekat dengan MAHA PENCIPTA..
namun, aku tetap memerlukan cara yang lain.
ke mane la aku nak pergi kan..
takpe..maybe belum tiba masanya..
tapi aku perlukannya..
taktau kenapa, usah dipersoalkan.
kerna aku sendiri tidak ada jawapannya.

jangan diucap selamat tinggal
jangan kau ucap selamat tinggal
jangan diucap selamat tinggal.kepadaku..
walaupun seketika ! walaupun sekelip mata !
Yess..
lagu ini pulak, bermain dibayangan mata tengok kedai mamak lalu pagi tadi masa dalam bas.
yang tahu, tahu la ya. yang tak tahu takpe.
diam3 jer oke..
tapi yang berlalu biarkan berlalu..
dah jadik sejarah pon.
tak de faedaah aku ingat balek.
kan?kan?kan?
hari ini perlu diteruskan !

ada si comel,
datang dan pergi dalam hidup saya.
namun saya suka ianya datang & pergi.
kerna jika terciptanya sesuatu itu,
maka pasti terciptalah kenangan yang sama sekali lagi.

No comments: