Tuesday, December 27, 2011

mau FINAL EXAM !


jatuh & bangun kita semuanya ketentuan ALLAH..
HIDUP yang kite ibaratkan seperti RODA..BERPUTAR..mungkin diatas buat jangka masa yang LAMA..usah pule dilupakan pada yang berada di bawah..mungkin yang berada di bawah BUKAN untuk jangka masa yang LAMA..
KEJAYAAN di DUNIA & AKHIRAT same harus kite kecapi..
BERSYUKURLAH..
BERSYUKUR..
dengan apa yang sedang dimiliki..
usah difikirkan masa hadapan..
fikirkan masa kini..
HARI ESOK yang masih belum tentu lagi ada untuk kite..
tetapi perancangan itu HARUS ade !
setiap detik & waktu..

kih3x..
okey, nak cerita. semua nak FINAL EXAM dah..



HEY ! suriati binti mohd khormain !!  JUST STAY COOL & GIVE MY BEST !!
HIHIHI


yang ini untuk saya & semua sahabat2 teman2 rakan2 seperjuangan di Universiti Pendidikan Sultan Idris..yang bakal mengahadapi FINAL exam ! tak kire la anda sem bape ker, kos ape ke, nak WISH gak wat kamu semua..


haa..remember ! ALLAH is olways with US..tak kira susah senang kite..tapi kita jgn carik ALLAH tyme kte susah jer taw..tyme nak EXAM je..silap tuu..hihi..sentiasa..tiap mase kite harus WAJIB ingat pada ALLAH..insyaALLAH..peringatan wat saya jugakk..:)


salah satu pengubat..penawar..ketenangan..AL-QURAN..kalam ALLAH..
penah la pule, saya nak lupakan seseorang..saya bace sentiase..Alhamdulillah..:)


LAST but NOT LEAST ! 
*carry mark agak tidak memberangsangkan..tetapi..USAHA tetap diteruskan..
ade 2 BENDA harus dikecapi..harus diusahakan..sehingga BERJAYA..insyaALLAH..aku diletakkan di mana aku sekarang, ITU adalah takdir..perancangan dan ketentuan-Nya..
kalau aku tak boleh, mesti aku tak dipilih kan? so, just go on ! do it ! you can do it !
bak kata MAK..SURIA boley ! kih3x, cedey pulak, 
REMEMBER..
 AMANAH.. & AMANAH..
^_^

kawan-kawan. hari ini : 27 DEC 2011
28 DEC
29 DEC
30 DEC
31 DEC
1 JAN
2 JAN
3 JAN
4 JAN
5 JAN
.
.
1ST paper : 06 JANUARI 2012 - 
Perakaunan Awalan - 3.00 petang


2ND paper : 07 JANUARI 2012 - 
Multivariable Calculus - 9.00 pagi


3ND paper : 07 JANUARI 2012 - 
Pengurusan Pembelajaran - 2.30 petang


4TH paper : 11 JANUARI 2012 -
 Prinsip Kewangan - 9.00 pagi


5TH paper : 12 JANUARI 2012 - 
Algebraic Structures - 9.00 pagi

tolong..ingatkan aku..bila kau tersedar..( ANA RAFALI ) hehehe..
TOLONG INGATKAN saya yer !

babai..
sekian, tulus ikhlas dari hatiku !
^_^

No comments: