Monday, December 12, 2011

kembali pada yang HAK.

aku serabut.
betul ke ?
bukan sorang, tapi adala dua tiga orang kate aku ni serabut dah.
mungkin ada yang tak kena dengan aku.
mungkin aku perlukan angin kampung aku.
masuk dalam minda aku.
maaf aku terdiam seribu bahasa.
aku sudah tidak berdaya.
mungkin aku sudah letih.
dengan situasi yang ada.
mulut malas berkata-kata.
hanya membiarkan sahaja.
biarlah ia membuka matamu dengan sendirinya.
bukan aku mengatakan aku insan sempurna,.
tapi sedarlah wanita.
bukan hanya indah di luaran, malah indahlah pada dalamannya.
bersikaplah aku sebagai seorang wanita.
bukan hanya aku hidup seorang diatas muka bumi ini.
malah ada orang lain disekeliling ini.
sikap aku mungkiun tidak menyenangkan orang lain.
kembali pada yang HAK.
itu yang aku mampu katakan.
aku tidak berhak.
aku tiada HAK.
HAK itu kepunyaan-Nya.
keembali pada yang HAK.
teruskan..

No comments: